Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LoveJoew schreef:Ik zou dan toch voor B kiezen,
mss voor jou minder gezellig,
maar voor je paardje zeker zo fijn,
vooral als jij een dag niet kunt heeft hij toch zijn beweging op de wei,
dat heeft hij bij stal A niet ..
Dus stal B zou toch mijn eerste keuze zijn ..
Succes met kiezen!
runningkawa schreef:Zonder twijfel B
Alleen al voor de weidegang

want ook voor een ouder paard lijkt de keuze me duidelijk. _Michelle_ schreef:Zeker weten stal B! Juist met een jong paard zou ik op een rustige stal gaan staan. Anders zijn er alleen maar weer mensen die zich met je gaan bemoeien terwijl je dat niet wil. Vind het onzin om bij je paard te blijven als hij in het land staat. Je blijft er ongeveer 1 a 2 uur bij maar langer niet en ik zou juist willen dat mijn paard zo veel mogelijk buiten komt. Je kan vast wel iemand vinden die je les wil komen geven op stal B dus om de begeleiding hoef je het ook niet te laten.
Sonja schreef:Meteen B. Belang paard gaat voor alles.
@Dyyy, je bedoelt denk ik niet wat je schrijftwant ook voor een ouder paard lijkt de keuze me duidelijk.
. Beetje mis geschreven :p
) 
vanini schreef:hey, welke stal ia stal A en welke is stal B? ik kom bij jou uit de buurt en vroeg me dat af. Zag nl in je andere topic stukje over oa andre houben. Rijdt hij je paard in?
het meest gegeven antwoord hier, en ik ben het hier helemaal mee eens.... het is veel lekkerder voor n jong paard als hij naar buiten kan.... 
vanini schreef:Is wel een goede ruiter he? Ik heb vroeger tegen hem gereden in het Z. Hij had toen nog die hengst die volgens mij met castratie doodgegaan is