Anne Muller

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sans6

Anne Muller

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-05 13:11

Na een keer een workshop van de FNRS gevolgd te hebben, waarin Anne Muller ook een deel voor haar rekening nam, zijn een vriendin en ik nieuwsgierig geworden naar wat zij allemaal verder doet, en wat haar bevindingen en meningen zijn op het gebied van paardrijden en 'zitten'.
Neem eens even de tijd en lees door wat zij allemaal op haar site ehhft staan>
http://www.akasha-rijkunst.nl

( Moddies:Ik hoop niet dat dit bij Links komt, want het is juist onze bedoeling om hier een discussie over te beginnen.)
In hoeverre ben je het met haar eens, en wat is er nu zo 'anders'aan wat zij doet ten opzichte van wat de gemiddelde instructeur doet.

HippoLogic

Re: Anne Muller

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 13:27

Ik heb wel haar boek gelezen. Mijn instructrice (die het boek geredigeerd heeft) werkt ook veel met beelden en maakte het boek van Anne Muller 'verplichte kost' . Veel van geleerd.

Het lijkt mij interessant om haar 'manege' eens te bezoeken...

Maarre, ik denk eerder dat dit bij vraag-maar-raak ofoz moet? Het gaat tenslotte over paarden (instructie)?

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-05 21:19

Wat vond je er zelf van dan??
Buiten het feit dat je veel geleerd hebt, wat was er dan zo 'anders' als wat je eerder hebt geleerd?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 07:49

AM -> VMR