Prestige Top Dressage zadel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ziolette

Prestige Top Dressage zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-05 12:04

Wie rijdt er op een Prestige Top Dressage zadel en hoe bevalt dat? Is de prijs/kwaliteitsverhouding goed?

DaphneL

Re: Prestige Top Dressage zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 16:03

Ik heb een Prestige Top Dressage en hij bevalt super!
Hij zit als een huis en hij ligt netjes op Lady.
Hiervoor had ik er ook 1 (gestolen), die was na 1,5 jaar nog helemaal netjes, wat lichte beschadigingen op de plaats van de beugelriemen, maar dat zag je alleen van dichtbij, en je zag aan de singelstoten dat ze gebruikt waren.

Die ik nu heb is iets meer dan een maand oud, die heeft wel al wat beschadigingen op het onderste zweetblad, daar is de glanslaag vanaf, het zijn heel kleine plekjes, maar zulke plekjes heeft mijn andere zadel in 1,5 jaar niet eens gehad.. Dus dat wordt is even informeren bij de zadelmaker als die binnnekort komt. (En hopen dat ze niet erger worden.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 16:04

Ik!
Super!
Ja, ach moet ik zeggen.. voor die prijs verwacht je gewoon een goed zadel, en hij heeft nog geen vreemde mankementen opgeleverd, en heb het zadel nu al zo'n jaar of 7.
De service van Prestige is wel 0, als je iets wil bestellen wat niet in de winkel ligt, mag je daar rustig een half jaar vooruit trekken.
Ik heb mijn zadel destijds op maat laten maken, en heb er dus 6 maanden moeten wachten..

Maar buiten dit alles op, het is een lekker zadel, mooi model, en nette afwerking.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 16:05

Ik vond het een fijn zadel, heb het helaas weg moeten doen omdat het niet meer op mijn paard paste maar het was een fijn zadel.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-05 12:00

Bedankt voor de reacties. Ik kan mijn KN namelijk ruilen voor een Prestige. De KN is toch wat te klein voor mijn billen . Ik ken eigenlijk niemand die met een Prestige rijdt en vroeg me af of het wel een fijn zadel was.

anne7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 12:33

Ik heb er één, heerlijk zadel!!
zadel is nu twee jaar oud en heeft wel wat slijtage plekken (singelstoten en de "glans"laag is van de zweetbladen af, daar waar de buitelriemen eroverheen schuren). Maar het zit lekker en hij ligt goed op mijn paard. (maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend)

Eusebio

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 13:09

Nerootje hier op bokt heeft nog een bijna nieuw Prestige Top Dressage zadel te koop, iets voor jou?
Kijk even naar haar profiel.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-05 13:34

Eusebio schreef:
Nerootje hier op bokt heeft nog een bijna nieuw Prestige Top Dressage zadel te koop, iets voor jou?
Kijk even naar haar profiel.

Nee, ik heb geen centjes voor een nieuw zadel , maar ik kan mijn zadel inruilen op een Prestige vandaar mijn vraag .

diddlmouses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 19:58

Mijne is nu 3 jaar oud er zitten wel aardig wat plekjes op maar vind het een fijn zadel!