Manege / pensionstalling omgeving Breda

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sansjo

Manege / pensionstalling omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-05 23:16

Hallo allemaal,

Binnenkort ga ik verhuizen naar Breda. Nu ben ik op zoek naar een goede plek voor mijn paard. Wie heeft zijn / haar paard ergens in Breda gestald? Zo ja, kunnen jullie mij hier dan wat meer over vertellen. Wat de faciliteiten zijn, prijzen, of er weidegang bijzit enz...... Als jullie eventueel een link naar een website hebben zou dat ook erg prettig zijn. Nou, wie kan me helpen met mijn zoektocht ?????

Princess

Re: Manege / pensionstalling omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 23:44

Stal Beekhoeve in rijsbergen wedstrijdstal met daarnaast pensionstalling, tis niet echt mooi maar wel altijd netjes je paard kan in de wei en molen je kunt kiezen om zelf te mesten of om het te laten doen, er is een binnen en een buitenbak van 20x40 wel worden er veel springlessen gegeven waar je wel maag tussen rijden maar is dus welk vaak druk.
R.S.C West Brabant in wouwse plantage zeer goede pensionstalling!alleen misschien iets te ver zie www.ruitersportcentrumwestbrabant.com

Manege Reijershof in Oud-Gastel www.manegereigershof.nl
De goubergh in Roosendaal, wel duur maar mooi!en wel veel kak(dressuur)

De keytenburg in Ruchpen

naja der is egt zoveel daar in de buurt

maar wat wil je precies en wat wil je er voor betalen?

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 23:49

heej ga je in breda wonen??dan woon je niet zo heel ver hier vandaan,kan je eens gezelli langskomen!!

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 10:45

wou net jou opgeven kimmie
das niet al te ver en lekker ruim opgezet alles
en ze heeft nog wel wat boxen vrij

Carolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 12:32

Hoi,

Wij hebben een kleinschalige pensionstal. Het is in Chaam en dat is ongeveer een kwartiertje van breda vandaan.
Mocht je meer info willen dan hoor ik het wel!

Groetjes

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 13:17

Ik heb de speurtocht net achter de rug De paardenmelkerij in Chaam kan ik je aanraden. Netjes, veel weidegang en paarden lekker in een kudde.

Colga

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 13:21

Wij hebben ook nog twee stallen vrij. Een kleinschalige pensionstal met binnen- en buitenbak, veel weidegang en super verzorging!
Het is in Alphen, een stukje verder dan Chaam.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 13:35

Etten Leur:

Manege De Belle. Volpension: brok, hooi of kuil, stro of zaagsel, incl buitenzetten in paddock/ weide, incl 1 groepsles per week, privé instructie geen probleem, gezellige kantine, ruime openingstijden, leuke uitrijdmogelijkheden, 2 binnenbakken, 2 buitenbakken, spuitplaats warm en koud water. Paard kost 235, pony 215 meen ik.

Stal 't Sander. Moet je Snowdon ff pb-en.

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 14:26

Ik verhuis zelf in oktober naar heijningen en zet mijn paard in Etten Leur bij Hans van Bedaf. Ik weet niet wat voor soort stal je zoekt,
maar bij Bedaf heb je:

Binnenbak (20x50), buitenbak 20x60 en 20x40, stapmolen en weidegang. De paarden weorden elke dag buiten gezet, of in de molen (winter) of in het land (zo lang het kan). Kosten: 250e

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 15:44

Teteringen (aan breda)
Stal hoeveneind www.hoeveneind.com
Erg leuke gezellige stal met binnenbak, longeercirkel, longeerschuurtje, springbak (buiten) mooie dressuurbak buiten en ze kunnen ook op de weide!

Sansjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-05 21:43

Alvast bedankt voor jullie reacties. Ik heb wel een aantal wensen die ik perse wil op een eventueel adres voor mijn paard.
* binnenbak
* buitenbak
* elke dag weidegang apart op een wei want hij kan niet met andere paarden samen staan
* en ieder tijdstip kunnen rijden zonder dat ik moet wijken voor een of andere les van iemand anders/manegeles.

Wat kunnen mij hier dan het beste bij aanbevelen?

En, ja hoor Femke, ik kom zeker een keertje met mijn bink langs zodat je kunt zien hoe hij zich inmiddels ontwikkeld heeft.

Sansjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-05 21:54

Ik was nog vergeten om te vermelden wat ik eventueel wil betalen. Ik wil maximaal 225,00 euro betalen incl. volpension.

kenso0wlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 10:30

Chubby schreef:
Etten Leur:

Stal 't Sander. Moet je Snowdon ff pb-en.

Ik sta ook op stal Sander
Er zijn 2 binnenbakken 20 x 40 een buitenbak van ongeveer 25 x 50 ofzo. er is heel veel weide. Er is een kleine kantine, een wasplaats, een solarium en nog 2 poetsplaatsen. het is er wel gezellig!! Voer zit niet bij de stalling inbegrepen. De stalling kost voor een paard 148 euro per maand. Je moet dan wel zelf uitmesten en alles maar hooi en stro mag je dan pakken zoveel als je wilt.

Verder heb je in Breda ook nog Ruiterschoolliesbosch. Ik heb hier zelf ook gestaan maar ik vond het daar niet zo. Ze hebben een binnebak van ongeveer 35 X 18 ofzo. een buitenbak wel heel groot en een soort zandbak waar de paarden los in kunnen staan . Verder hebben ze ook wel wat wei. Het probleem is dat je daar niet zo goede rijmogelijkheid hebt omdat er bijna altijd lessen zijn. en nu is dta geen probleem maar in de winter kan je niet buiten rijden dus wordt het laat rijden. link: www.ruiterschoolliesbosch.bredaweb.nl

Eliabbenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 17:37

In Breda is een manege met veel stallen ook privé stallen waar alleen jij mag komen en veel weides
ook een kantine en een binnenbak en 2 buitenbakken een om te springen en ook een normale.
Hij heet Manege hippisch centrum Breda
http://www.hippischcentrumBreda.nl

SUCCES!!!!!!

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 18:00

ik ga even temmen, dit topic is 8 jaar oud :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 18:02

Ik tem ook. :j

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 20:03

Inmiddels zal de TS wel een stal hebben en aangezien er in 8 jaar tijd veel kan veranderen plaats ik hier een slotje.
Ben je op zoek naar een stal kan je een nieuw topic openen.