Vraagje over mestafvoer!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

IvoIce

Vraagje over mestafvoer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-05 21:09

Ik dacht dat hier al eens een topic over was maar kan op de zoekmachine niets vinden..

Waar laten jullie je mest? Ik sta bij een vrouwtje op de tuin, haar terrad ligt achter mijn mesthoop en daar heeft ze vooral in de zomer nogal last van. Ik wil proberen daar wat aan te doen, maar ik weet niet wat.
Heb weleens iets opgevangen over mestzakken die je kan vol maken en dan wegbrengen, daar wilde ik wat meer over weten, maar als ik op google kijk hebben ze het allemaal over zakken van een aantal kuub waar ík met mijn 2 shetties weining aan heb.

Bestaat er ook zoiets als kleine mestzakken en zo ja, waar in ZH kan ik die halen?

Of heeft iemand een ander idee? Er zijn hier veel tuinen in de buurt, maar ik heb nog steeds niemand kunnen vinden die eens in de zoveel tijd een kruiwagentje wil komen halen, want dan zou het hele probleem ook opgelost zijn.

Kom maar met de suggesties

Groetjes, Lia

paars

Re: Vraagje over mestafvoer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 21:34

Gewoon in de grijze / groene bak!

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 21:41

Er zijn speciale (zijn rode) compostwormen te krijgen, dan hou je ong. 10% van je mesthoop over als compost. Denk dat de tuinders dat wel willen hebben.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 21:47