Maar goed, gisteren toen ik Dev uit de wei haalde werd JJ ook meegenomen. Op stal toen die mensen voor JJ kwamen gingen ze ook even een stukje met dr wandelen. Dev werd gewoon gek, hij werd onrustig, begon als een gek te hinniken ed. Ik heb hem iig nog nooit zo zien doen. Ok, af en toe reageert wel een klein beetje zoals dit als JJ gaat rijden oid, maar nooit zo erg. Later zette ik Dev eerst weer terug in de weide en 5 minuutjes later werd JJ er ook weer in gezet. Ze staan in een bosstuk en stonden deze keer in het achterste gedeelte. Toen JJ in de weide naar t achterste gedeelte liep werd Devlin weer gek, bokken, steigeren, rennen langs het draad... Ook heb ik hem nog nooit zo overdreven zien doen...
(kweet niet of dit er iets mee te maken had, maar het viel me gewoon op...)
Vanochtend toen ik kwam was hij echt zo zielig....hij keek niet op toen ik eraan kwam, hinnikte niet naar me, hij had alleen zn hoofd naar beneden hangen en zn oren slap naar achteren. Ook had hij een traanoogje links. Ook toen ik hem aaide bleef hij zo. Eenmaal uit de weide werd zn humeur beter en was zn traanoogje ineens weg
Kweet niet...voor mijn gevoel weet hij het en ik kan begrijpen dat hij het absoluut niet leuk zou vinden als JJ weg zou gaan...
Wat denken jullie? Zou hij het weten dat JJ misschien weg gaat?
Kuzz Jenni