Pensionstalling in de buurt van Hilversum (gezocht)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

khorizon

Pensionstalling in de buurt van Hilversum (gezocht)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-05 12:29

Ik sta op dit moment op een grote pensionstalling in Loosdrecht. Echter wordt het hier nu wel erg duur in verhouding met de faciliteiten. We hebben 2 bakken die bij een beetje regen al blank staan. Er wordt van alles verbeterd behalve de bak. Volgens de eigenaar is die goed genoeg.

Nu ben ik samen met nog iemand opzoek naar een leuke pensionstal in de buurt van loosdrecht en hilversum.
Er moet mogelijkheid zijn om je paard zomer op de wei te zetten en s'winters in een padock (al is het maar voor 2 uurtjes). En natuurlijk een goede bak die het hele jaar goed te rijden valt.
Het gaat wel om 2 grote paarden dus er moeten wel grote stallen zijn.

Weet iemand toevallig een stal in de buurt?

We hebben ongeveer een prijs van €250,- all inn in gedachte.

Ik hoop dat iemand ons kan helpen.

khorizon

Re: Pensionstalling in de buurt van Hilversum (gezocht)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-05 06:45

Is er echt niemand die iets in de buurt van Loosdrecht/Hilversum/maartensdijk weet te vinden.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 07:08

Ik heb je een pb gestuurd!

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 07:36

khorizon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-05 12:33

Rhijnauwen bedankt voor de links. Helaas is stal prinsenburg veel te duur €365,-.
Op paardensport.nu stond helaas ook niet echt iets wat ik zoek.

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 13:59

heb je wel eens geinformeerd naar stalling in kortenhoef 's-gravenland of ankeveen.
ik weet dat daar ook pensionstallen zijn.
op de cannerburgerweg in Ankeveen zit ene brouwer en in 's graveland heeft ene eep v/d hoek ook pensionstalling
helaas kan ik je niet aan adressen helpen maar je zit er vlak bij dus even de vreelandse weg oversteken en je zit in kortenhoef en 's graveland

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 23:11

Hoi Kim,

Je hebt mij een mail gestuurd over de stal waar ik sta. Ik sta bij Stolk op de Cannenburgerweg, op het terrein van Brouwer. Het is een erg leuke stal, met goede bak en dito weiland. 's Zomers staan ze de hele dag in t land, en 's winters kunnen ze ook naar buiten. De stahuur is 250 euro pm. Voor meer info moet je me maar even pb-en!

Groetjes, Bregje

2Morrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 11:19

stal veldhuizen in loosdrecht.
je hebt daar weidegang. goed te rijden buitenbak , stallen en spuit plaats voor meer info pb maar

MvdB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 12:24

Stal Staal in Eemnes. Deze stal is dicht bij Hilversum, maar vanuit Loosdrecht is het best een eindje. (Met de auto goed te doen)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 09:03

En,ben je er al uit?

khorizon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 09:25

Ik ben vrijdag wezen kijken in Groenekan. Bij een kleine pensionstalling. Was echt leuk een super bak, 3 paddock, weiland en er wordt gemest.
€250 all-in. We denken dat het deze wordt.
Ben bij nog 2 wezen kijken. Stal Arends was erg mooi. Zou hier graag staan maar kost 285,- als je zelf mest anders 300,-. Is helaas boven het budget.
En nog een in maartensdijk maar die zat tussen het spoor en de snelweg. Werd gek van al die herrie.

We kijken nog even verder voor de zekerheid. Maar ik denk dat het groenekan wordt. (is ook lekker dicht bij het bos)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 09:31

Dat lijkt me idd. een redelijke prijs voor wat er wordt aangeboden.
Succes met de beslissing, en het gaat er om dat je een stal kiest waar jij je lekker bij voelt!

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 18:12

Waarom kom je niet eens bij Stal Prionk kijken in Naarden?? Weet niet hoe je qua vervoer zit maar daar sta ik nu ruim een jaar en het is best te doen. Ze gaan nu beginnen aan de bouw van de binnenbak, er is een buitenbak ( wel een blubby als het regent) en er zijn paddocks aanwezig. Momenteel geloof ik nog stallen vrij...Ik rij alleen buiten en voor mij is het prima, misschien als "prikker" dat je het minder vindt hoewel er ook een ZZ-licht meisje staat...
Laatst bijgewerkt door Revanches op 17-09-09 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten na deze reactie verwijderd. Aangezien dit al een oud topic is. Gelieve niet meer in te reageren.