wat voor maat is het ? en wta is de stokmaat van je paard ?? ik vind hem er idd iets te krap uitzien, ik vind dta je van zweetdekens altijd beter 1 maat groter kan nemen, voor oris heb ik ook altijd 215 ... terwijll ze qua maat 205 moet hebben...maar 215 staat gewoon mooier...
Volgens de maattabellen heeft een pony van 1.48 een deken maat 175 nodig. Deze deken vind ik wat aan de kleine kant. Een keer wassen en hij is waarschijnlijk echt te klein....
haha die haf van ons is net over de 140, en die heeft een 185... ik denk dat jou pony wel een 1.75 mag hebben hoor.... want je pony is niet super dun toch ofzo ???
Zou ook gaan ruilen. Vooral op de 2e foto vind ik de deken nogal trekken. Heb een deken liever iets te groot dan iets te klein. En wassen zalhem zeker niet ruimer maken.
ik vind hem ook een maat te klein, ik heb voor mijn paard ( 1.61) altijd een 1.95 dan zit die bij de schoft mooi en dan zit die ook nog over de billen als je in de winter hem over je zadel doet met in en uit stappen.