momenteel is het net een hangbuik zwijntje
dus gaan we eerst maar weer is een beetje aan conditie training doen voor dat we er weer op gaan etc. onder tussen ben ik van stal veranderd. heb daar gevraagd wat mijn paard te eten kreeg: sochtens biks smiddags kuil savonds kuil en pulp
dan kreeg ze smiddags ook nog wel een schep musli van mij (gelukkig)ik heb mijn paard daar gekocht vandaar dat ik er altijd vanuit ging dat er wel redelijk gevoerd werd. maarja zo ga ik dus niet verder voeren
op de stal waar ik nu heen ga voeren we om beurten met iedereen die daar staat ze worden nu 3x per dag gevoerd en zit me af te vragen hoe ik dat ga doen... vandaar mijn vraag
oja we voeren prestatie brok van subli daar ik hoor het graag hopelijk is alles een beetje duidelijk zo
groetjes,
iris
en ook geen muesli's ofzo, wnat dta zet ook allemaal aan, gewoon basisbrok, sportbrok kan ook geen kwaad als je dr ook weer gaat rijden natuurlijk , maar ik zou dan gewoon 3x per dag ongeveer een half tot 3/4 kilo geven... en als je merkt dat ze te weinig energie heeft, kan je het altijd opschroeven... en veel gras worden ze ook dik van he
maar ik vind een jong paardje kan beter iets te dik zijn, dan graatmager wat je soms ziet, dat dikke train je er toch wel weer vanaf....