Ik heb zondag een topic geplaatst over, waar er een crematorium was in nederland, als ik dat topic aanklik dan geeft ie aan dat dat topic niet bestaat of zoiets, dus maak ik maar een nieuw topic aan. Ik hoop dat het hier blijft staan zodat de mensen die hebben gereageerd dit kunnen lezen.
Ik wil iedereen heel erg bedanken voor de reacties op mijn topic !
Vooral diegene die het adres gaf van roermond waar het crematorium staat. !!!
Onze pony is afgelopen zaterdag plots overleden, en we vonden het zo erg dat we hem maandag aan de straat moesten leggen, dat wilde we niet. Nu had ik weleens gelezen over een paardencrematorium en via hier hebben we het gevonden! gisterenavond hebben ze hem van het crematorium opgehaald en vanochtend om 8 uur werd ie gecremeerd, mijn ouders zijn erbij geweest voordat ie werd gecremeerd, ze hebben nog goed afscheid kunnen nemen, hij lag er "mooi" bij. Morgen mogen ze het as ophalen en een gedeelte houden we in een urn en het andere gedeelte word uitgestrooid. We zijn erg "blij" (voor hoever je het kan noemen) dat we de kans hadden om hem te laten cremeren. Dus diegene, ik weet niet meer wie je bent, we zijn je erg dankbaar voor het adres van Roermond, nu hebben we toch meer vrede bij het overlijden van onze pony, we weten nu tenminste waar hij is.