Welk Bit Is HEt Beste Voor Mijn Paard??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Destiny

Welk Bit Is HEt Beste Voor Mijn Paard??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-05 01:15

Haaay

Mijn Paardje Is Heel Gevoelig In Dr Mond,,
Welk Bit Raden Jullie Mij Aan?
Ze Moet Nu Zowiezo Een Ander Bit Want Ze Begint Nu Egt Met Dr Hoofdje Te Schudden Omdat Ze Het Bit Gewoon Weg NIET Wil Accepteren...

Als Jullie Een Goed Bitje Weten LAAT HET HOREN!!!

D0eid0eiiii

XxXxXTesS&DessyXxXxX

Frantic

Re: Welk Bit Is HEt Beste Voor Mijn Paard??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 06:18

Welkom op bokt. Maar zo'n vraag kunnen wij niet beantwoorden, dat moet je aan je instructrice vragen.

Wat zegt die ervan? want mij klinkt het meer als een probleem van je benen( voorwarts) en je handen( niet rustig)

miekedar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 06:47

Je zult toch iets meer moeten vertellen over je paardje. Heb je het pas? Hoe oud is ze? Bepaald ras? Deed ze het vroeger ook? Wanneer is het dan begonnen? Staat het hoofdstel goed op maat?Is het bitje dat ze nu in heeft de juiste maat?....

PS: Van harte wekom op Bokt!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 06:56

Zoek in de bibliotheek het boekje "Het paard, het bit en de ruiter" eens op van Gertrud Jetten.
Er leerzaam.
Laat bovendien even een tandarts naar hem kijken, misschien heeft hij een paar vervelende haken op zijn gebit.

Destiny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-05 17:19

Neeneej dat is het totaal niet!! ik ben er nu o0k achter waarom ze z0 met dr hoofd zat te schudden.. ik heb dr net ene weekje en leende een ho0fdstel van de stalbaas.. maar het bit was gewoon te groot!! ik keek in dr mond omdat ze weer zo eng zat te doen met dr hoofd en toen zag ik njaa ik dacht dta het bit verkeerd om zat!! ik snel het hoofdstel afgedaan.. maar het bit zat gewoon g0ed!! het was alleen tegroot waardoor het bit naar achter klapte!! gelukkig komt vanavond me nieuwe en g0ede h00fdstel met bit aan!!
dit gaat me echt geen 2de keer gebeuren!!

Bedankt Voor Jullie Hulp!!

Kusjes Tess + Destiny

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 21:51

Ook namens mij welkom op Bokt!
Ik wil je vragen om even de boktregels goed door te lezen
Daarin staat dat MSN/Breezah-taal niet toegestaan is, het niet op prijs wordt gesteld als je in allerlei kleuren berichten typt, overmatig smilies gebruikt en telkens afsluit met 'groetjes' etc.
Ik zal hier een slotje op zetten, na het doorlezen van de regels mag je evt. een nieuw topic openen.