Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Noukie schreef:niet alleen hoe breed, maar ook hoe lang een paard is maakt uit als je kijkt naar hoe het beeld is.
Op een kort, rondgeribd propje lijk je veel eerder lang dan een wat langer paard.
Zo kan ik met mn 1.80 heel mooi staan op 1 van 1.65 en juist heel lang tonen op 1 van 1.70. Ook de hoeveelheid front maakt nogal verschil.
Al en met al zou ik met jouw lengte wel voor een paard gaan die tegen de 1.70 zit of iets eroverheen. Maar het blijft een kwestie van proberen en gewoon zien hoe het past (en klikt!!)
) van 1.48 maar steek er niet onderuit met mijn benen, ik lijk zelfs kleiner als op een paard, maar ja aan mij heb je ook niks ik heb een haflinger dus geen sportpaard
en heb te lange benen (naar Nederlandse maatstaven). Zelf heb ik een kruising Holsteiner-KWPN van 1.80 ongeveer. Maar naar mijn zin is ie eigenlijk nog te ielig.

Dit is tog veels te klein om wedstrijden mee tre gaan rijden.......
en het paard wat ik rij is rond de 1,75 maar opzicht ziet het er niet verkeerd uit ofzo, qua maat past het nog net, maar voor het mooie is ze eigenlijk ietsje te lang voor mij... en iedereen moet altijd lachen als ik ga opstappen

ik was met m'n zusje aan het praten hahahaa
maar qua maat kan het wel, het paard is alleen te lang en te sterk voor mij eigenlijk

Applelove schreef:Minimaal voor het mooie 1,70

Groetjes! Bombarie schreef:het gaat mij er ook meer om dat jeje been niet zou moeten optrekken om je paard een hulp te geven enzo.