Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

friezenluver schreef:euhhmm volgens mij kan dat niet.... of wel?¿ als onze merrie's hengstig worden als ze gedekt zijn.... laten we ze opnieuw dekken groetjuhs!
ellepel schreef:heb t wel vaker gehoord, en het verhaal gaat dat je dan een hegnst veueln krijgt:D
Maar dat zullen we volgend jaar wel zien 

)
...) een van hun oude merries liet zich elke morgen weer dekken, zelfs als ze al 5 of 6 maanden drachtig was. Dit was de alfa merrie en ik vermoed dat ze dit deed om haar plaats in de kudde te bevestigen. crazycactus schreef:Ik heb kennisen zie een grote fokstal hebben in duitsland. Hun hengst liep gewoon bij de kudde (is helaas inmiddels overleden... te veel sex...) een van hun oude merries liet zich elke morgen weer dekken, zelfs als ze al 5 of 6 maanden drachtig was. Dit was de alfa merrie en ik vermoed dat ze dit deed om haar plaats in de kudde te bevestigen.
crazycactus schreef:Of ze vinden het toch lekker.......
ikke schreef:Ik weet dat er merries zijn die zich laten dekken door de hengst, als die in de kudde loopt, maar van de gevallen die ik ken is dat niet per se de alfa-merrie. Wat niet wegneemt dat het in bovengenoemd geval natuurlijk wel zo kan zijn.