afbeelding op trailer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nimmy

afbeelding op trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-05 20:07

gezien mn vorige versie verdwenen is, toch maar ff op nieuw,

wie heeft er een idee voor een afbeelding, vorm met strepen om op de trailer te verfen.

we zijn m nl helemaal aan t oplappen, en t leek ons wel leuk om op de (volgens de verfpot grijse) volgens mij mengelmoes van zand/beche ondergrond in t bordeau rood, of andere kleur iets te maken.

we hebben in de familie mensen zitten die goed kunnen tekenen (ik zelf absoluut niet) en wouden er iets op maken of, een eenvoudige afbeelding van de contouren van een paard, of iets gewoon met schuine strepen ofzow...

nu zijn we dus hard op zoek naar voorbeelden ideeen ect.

dus als jullie wat weten...

alvast bedankt!

Coberlina

Re: afbeelding op trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-05 20:20

hey
een foto doet het altijd goed.
Vrienden van me hebben op de achterklep van de vrachtwagen een grote afbeelding van een dressuurpaard, geinspireerd op het logo van Pikeur. Ook heel mooi!
Wat je kan doen, is van een foto van je paard de contouren uittekenen en zo met een sjabloon op je trailer plakken om te kunnen schilderen. In een hobbywinkel hebben ze wel van dat papier voor sjablonen te maken.
Voor strepen heb je gewoon van die speciale plakband nodig. Plakband kleven en schilderen, simpel
succes!
xxx

Nimmy

Re: afbeelding op trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-05 21:50

voor t schilderen heb ik al iemand kunnen regelen, die t zo uit de losse hand kan (ok eerst met potlood maar toch) hij heeft alleen een voorbeeld nodig.. en helaas mn paardje is alles behalve fotogeniek, hij kijkt daar meestal sloom op, omdat ie dan afstand moet houden van jouw ofzow, nooit zoals die is, oortjes naar voren en koppie mooi trots en hoog.

maar bedankt voor je tips, ga s kijken wat ik dr mee kan