Ik ben een beetje aan het rondkijken.Aangezien het gewoon niet echt gaat meer met mijn merrie ze is op latere leeftijd(nu 11) en jaartje onder het zadel met lange tijden er uit 1 keer invb blessure.Maar goed het ging erg goed in het begin alleen nu gaat het elke keer mis komt ze in protest en dergelijke.Ik kan het zelf niet om dat ze me angst heeft gegeven daarmee,en daar wil ik natuurlijk graag vanaf maar als zij zo blijft doen gaat dat niet werken.Op stal is er verder ook niemand die haar er echt door heen krijgt.Ze is al bij de fysio geweest en een kraker.Ook grondig onder zocht door de da 1 maal in de kliniek kootwijk en een keer thuis.Ook het zadel en hoofdstel is goed,staat niet hoog in het voer en komt hele dagen buiten.Maar dat is niet belangrijk nu ik vroeg me af of er ook mensen zijn of trainingsstallen zoiets zeg maar waar ze een maandje heen kan waar hun haar rijden maar ik vroeg me af of ze dat ook bij oudere paarden (Ofnouja e ponys ) doen en wie er wat meer informatie over heeft.
Ik wil gewoon mijn paard op de goede manier helpen,en mij en omgeving lukt het niet.Dan maar haar tijdelijk uit handen geven..Hopelijk helpt die optie als er iemand met verstand mee aan de gang gaat.