wat geven voor glans en mogelijk hulp bij spieropbouw?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mizsz_Kitty

wat geven voor glans en mogelijk hulp bij spieropbouw?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-05 19:29

ik wil naast gewone brokken iets gaan bijvoeren zodat de vacht meer gaat glansen en dat het donkerder word.
het is voor een zwart paard en er is een speciaal middel voor maar weet niet meer hoe dat heet.

verder wil ik ook iets geven waardoor zijn spieren zwaarder werk wat beter aan kunnen zegmaar.
gino word al wat ouder en is er iets wat "spierpijn"kan voorkomen of verminderen??

_Nann_

Re: wat geven voor glans en mogelijk hulp bij spieropbouw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 19:31

heet het toeallig black as night.. dat staat hier in een ander topic.... voor glans kan je lijnzaad(olie) of aardbei en framboos schijnen ook goed te zijn voor de vacht , moet je kijken op www.paardendrogist.nl daar staat meer info hierover.

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-05 19:34

black as night werkt dus niet, staat er in dat topic, daarom wil ik weten of re misschien iets anders bestaat.
ga in ieder geval lijnzaadolie erbij geven

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 19:37

je hebt ook speciale zwarte shampoo, had ik ook voor mijn zwarte paardje...

Xox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 20:12

Zeewier geeft een mooie donkere glans aan je paard. moet je wel een paar weken voeren voor resultaat. Maar het helpt gegarandeert. Voor spieropbouw is Vitamine E met selenium het ideaale supplement. beide verkrijgbaar bij de pardendrogist

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 20:25

Gewoon goed voeren met normale brok en granenmix. Al die suplementen zijn helemaal niet nodig en ook niet altijd onschuldig. Voor mooie glans kan je nog een dopje zonnebloemolie over het voer doen.

Xox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 20:34

annegti schreef:
Gewoon goed voeren met normale brok en granenmix. Al die suplementen zijn helemaal niet nodig en ook niet altijd onschuldig. Voor mooie glans kan je nog een dopje zonnebloemolie over het voer doen.

Dat is ook een belangrijke basis. Maar sommige paarden zien er gewoon mooier uit met een beetje extra. zewier is daarbij een natuurlijk supplement en kan zeker geen kwaad.