fleece bandages of niet

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dekoezegtboe

fleece bandages of niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-05 18:25

ik weet niet of hier al een topic over is,
wat is nou het verschil tussen fleece bandages en die andere (ik weet even niet hoe ze heten) bandages??

_Nann_

Re: fleece bandages of niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 18:33

je hebt veel verschillende bandages tegenwoordig, het meest zie je van die elastische,fleece of een soort wollige( zijn wel ietsje rekbaar ) voor die 1e heb je altijd onderlappen nodig, anders knel je de benen af !!!! die andere 2 is het eigenlijk niet bij nodig, tenzij je echt ondersteuning wilt e.d.... dan gebruik je altijd onderlappen... fleece bandages worden naar mijn mening het meeste gebruikt als stal/reis bandages... om mee te werken is het beter om een van de andere 2 te kiezen, ook heb je tegenwoordig neoprene bandages, helemaal geweldig, hoeven geen onderlappen onder, en zijn superzacht... misschien hebben anderen hier nog iets aan toe te voegen?

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-05 18:47

maar met fleece bandages kan je opzich wel rijden?? het lijkt me wel als ik den kaan fleece dat ze vocht opnemen?

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 18:50

ja het kan opzocht wel, k heb zelf ook een paar fleece bandages, maar ze zijn gewoon zo superdik, ik vind van die wollen bandages ( ik haal ze meestal bij hypodrama, en die zijn ook een beetje meerekkend zeg maar ) ik gebruik dan wel altijd onderlappen... anders hebben ze geen nut, dan kan je beter peeskappen omdoen vind ik