paalhoeve

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kimftNinja

paalhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-05 16:48

hallo allemaal,

Ik weet niet of ik hier goed ben met mijn vraag. Maar ik ga dinsdag op vakantie met mijn paardje naar de paalhoeve. Nu wilde ik vragen of iemand daar wel eens is geweest en of die het daar leuk vindt? Kun je vanaf de manege rechtstreeks het bos in of moet je eerst langs de weg?
Alvast bedankt!

Twinklebel

Re: paalhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 20:19

Ik ga er elk voorjaar en najaar een weekendje heen met een groep en vind het er erg leuk. Je moet als je het bos in wil een weg oversteken waar misschien twee keer per uur een auto langs komt, helemaal niet druk dus. Daarna kan je uren rijden zonder ook maar een weg over te moeten.

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 20:24

Ik ben er pas geleden geweest op een buitenrit met paarden van de stal zelf, niet met een eigen paard dus. Maar ik heb het er prima naar mijn zin gehad. Wij moesten een klein stukje langs een weggetje lopen en daarna kwam je in een heel groot en erg mooi natuurgebied, waar je alle kanten op kon. We zijn een stuk ingedoken waar weinig vliegen zouden zitten en ik moet zeggen, ik heb ze inderdaad nauwelijks gezien die dag. Hoe de zaken geregeld zijn als je met een eigen paard komt weet ik eigenlijk niet. Stallen zagen er op zich wel aardig uit en de eigenaresse, die ook de gids was, was een leuk mens. Alleen was ze af en toe de route een beetje kwijt

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 20:26

Het is er echt waar heel erg leuk!
Ik ben er al meerdere malen geweest en wil graag dit jaar nog een x langs om een weekend te rijden op de veluwe!
Het eten is er trouwens ook erg goed!

kimftNinja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-05 21:02

okay bedankt voor jullie reacties...ik ga dinsdag en ik zal laten horen hoe het was!

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 22:08

ik heb ze vandaag nog aan de telefoon gehad ze hadden geen weidegang en daarom wou ik er niet heen. ik ga nu naar Boszicht in laag soeren