Sinds vandaag is mijn verzorgpony Merlin (palomino Welsh) naar Delfgauw vertrokken naar een gezin wat haar leaset.
Ik vroeg me af of de eigenaar toevallig op Bokt zit of dat er mensen uit Delfgauw weten waar ze nu precies staat?
Gelukkig stond Mer samen met het paard van Jenna en wist ik dus dat ze zaterdag weg zou gaan uit de wei (eigenaar had niks gezegd) en heb ik donderdag afscheid genomen. Ik wist niet zeker of er al iemand was gevonden die haar ging leasen (was achter mijn rug om gedaan, was ik via marktplaats achter gekomen), dus dacht ik dat er misschien nog niemand was gevonden en ik der dus nog een keer zou kunnen zien. Die gelegenheid was er wel, maarja ik moest werken en mijn dag was al vol en kon ik er dus niet meer heen (kreeg de e-mail met het nieuws die dag nog).
Ik zou het dus leuk vinden om te weten hoe het met haar gaat, hoeft niet eens perse van de nieuwe mensen die haar leasen. Misschien zijn er wel mensen van Bokt die dichtbij het gezin wonen en haar zien staan in de wei ofzo.
Voor foto's zie profiel
Alvast bedankt, het doet me na 8 jaar gewoon zoveel pijn en vooral omdat ik met de gedachten zat dat ik der na donderdag nog zou zien