Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

....) van kan kopen".
Voltrack. Mijn zusje moet later alle wedstrijden gaan ridjen (ik ben officieus al uit huis, not, en dan kan ik niet meer meetrainen). Startgelden zijn idd redelijk hoog, maar je krijgt er over het algemeen wel een super rit voor terug. Alles is prima uitgezet, verdwalen bestaat eigenlijk niet (heb ik 1x gehad in de zeikende regen). Misschien dat ze nu meer prijzengeld weggeven.. vind ik op zich absurd, maar goed.
Ik zou met twee paarden komen, meestal best een eind uit de buurt, en m'n veewagen loopt ook al niet op water....
). Ik wilde hier ook net uitleg geven over de kosten van een dergelijke rit, maar ik zag dat Ganna dit al had gedaan
Er zijn idd zoveel dingen die geregeld moeten worden en die allemaal betaald moeten worden. Toen wij (ik en mijn ouders) in de beginjaren van het langeafstandsrijden Holten organiseerden schoten we er altijd bij in. Toen was het vaak liefdewerk-oud papier. Het was nog wel te behappen hoor wanneer je een keer 30 deelnemers hebt maar als dit er in sommige jaren 130 zijn dan wil je niet weten hoeveel extra kosten je dan hebt.