Wie kent MANEGE GROENEWOUDE in Woudenberg???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Silly99

Wie kent MANEGE GROENEWOUDE in Woudenberg???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-05 10:10

Ik ga er binnenkort met mijn paard heen verhuizen. Redenen waarom ik voor deze stal gekozen heb zijn o.a.: Ik krijg een mooie grote box (wat voor mij wel belangrijk is) in het nieuwe gedeelte. Verder kan ik er wedstrijden rijden wat voor mij ook wel handig is aangezien ik geen vervoer heb en nu kan ik wel wedstrijden blijven rijden. Verder is het dichtbij mijn (nieuwe) huis. Moet nu elke keer een eind reizen als ik vrij ben. Hij staat nl dichtbij mijn werk. (80 km verderop) Dus dan ga je niet even een deken verwisseln ofzo En op zich een stal met 2 binnen- en 2 buitenbakken (1 met Achterbergbodem) en er worden nog 3 paddocks gebouwd is niks mis dacht ik. En als hij er geod voer krijgt (Ze geven er tussen de middag voer wat ik er zelf voor hem neerzet. )Dus krijgt hij 3x per dag gevoerd. En 1x in de week is er les van de rijvereiniging. Wat de mensen en instructie betreft, die ken ik niet dus ja daar moet ik achter komen of ze aardig zijn etc...
Maar ja nu heb ik voor deze stal gekozen en nu hoor ik dat er best wel wat verloop is en ben ik natuurlijk benieuwd wat de reden daarvoor is. Ik weet natuurlijk wel dat ik uiteindelijk mijn eigen conclusie moet trekken want misschien is het voor mij wel goed maar toch. Op de stal waar ik nu sta is qua facilitieten helemaal fantastisch en toch is daar ook verloop. Tjonge wat vergt dat een hoop zorgen zeg dat verhuizen. Loop me allen maar zorgen te maken of mijn paard wel goed terecht komt! En als het niks is ben ik zo weer weg hoor! Maar okay ik zal er niet een te lang verhaal van maken dus als er mensen zijn die mij iets kunnen vertellen dan graag!!

sax89

Re: Wie kent MANEGE GROENEWOUDE in Woudenberg???

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 11:34

Hoi, ik ben er op kamp geweest met het YMCA. Het is een mooie grote manege. Volgens mij gaan zo ook zodra het mooi weer is op het land als je dat wilt.
Hetty, de eigenaar is heel aardig, kan ook best wel goed les geven. 1 nadeel vond ik van haar lessen, was dat zij boven de bak zat op een stoel met een microfoon. Zo kon ze je alleen aanwijzingen geven en je niet een beetje opweg helpen.)

Maar de stallenzijn mooi groot daar ja, en als je later de weg daar een beetje weet kun je intens gave buitenritten maken door de bossen.

Elsemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 13:51

Ik herken het als zijnde ponykamp

penpon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 14:15

ik niet

Silly99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-05 19:48

penpon schreef:
ik niet

???

Bedankt sax voor je antwoord Verder hoop ik dat er nog
bokkkers zijn die de stal kennen omdat ze er zelf staan/gestaan hebben etc....

Zullen toch wel Bokkers zijn die deze stal kennen???

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 20:16

Ik heb er 12 jaar geleden gestaan, altijd met veel plezier, goede weidegang, prettige sfeer, goed uitmesten, voer goed, dus ik zie geen probleem