Bandages

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sophiee

Bandages

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-05 14:24

Ik ben net bij divoza geweest, en ik heb dus bandages gekocht.. Alleen ik vroeg aan een medewerkster of het werkbandages waren, en ze zei ja. Ze zijn van fleece.. Maar nu keek ik thuis eens beter en volgens mij zijn het stalbandages! Maar ik weet het dus niet zeker, dus weet iemand of fleecebandages voor stal of werk zijn?
Ze komen dus van divoza en zijn 19.96.

Sjaad

Re: Bandages

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 14:33

Ik bandageer met katoen en met fleece. Volgens mij doen dat heel veel mensen, ten minste bij ons op stal. Succes met bandageren!

_Nancy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 14:33

Ik heb even voor je op de site gekeken, en de bandages die jij waarschijnlijk hebt zijn inderdaad stal- of reisbandages.
Zijn dit ze? http://divoza.com/shop/a.visit/no
Als het wel zo is zou ik meteen terug gaan!

[Edit:] Het is een beetje fout gegaan met de site, maar als je daarop klikt ga je gewoon naar beenbescherming, en dan naar bandages dan zie je het vanzelf.

Sophiee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-05 14:42

Ja ik had dus zelf ook op de site gekeken, maar dat is wel dezelfde prijs enzo, maar weer niet dezelfde sluiting.. En dr staat bij van Kieffer en dat zijn ze ook niet. Maar weer wel in 'een handige verpakking' ofzo staat d'r bij.. Maar ik kan niet zo 1-2-3 terug want me moeder wil niet nog een keer rijden En tis een half uur-3 kwartier rijden

Sophiee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-05 19:05

Ooh, ik ben dus net naar de manege geweest, en daar ff gevraagd. Je kon dr dus gewoon mee rijden

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 20:09

Nu reist (weet niet hoe je het op die manier schrijft, maar iedereen snapt het wel denk ik ) bij mij de volgende vraag... Wat is dan het verschil tussen fleece werkbandages en fleece stalbandages?

superbig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 20:11

Ik bandageer ook veel met fleece bandages. Vink juist fijn!
Waar ik stage heb gelopen (paarden van grand prix niveau) hebben ze ook aleen maar fleece! Dus het kan wel hoor! Maar wel met onderlappen doe ik altijd!
Groetjes