Ik wil mezelf gaan trainen in het maken van karakterschetsen van paarden, dit ga ik doen met het boek van Linda Tellington-Jones. Nu heb ik hier foto's voor nodig van paarden die ik niet ken. Dus hierbij een oproepje.
Zou je het leuk vinden om een karakterschets te krijgen, stuur me dan 1 foto van de voorkant van het hoofd, en 1 van de zijkant. Kijk wel even of de kruinen er ook goed opstaan want zelfs die kunnen bepalend zijn. Het liefst wel foto's zonder hoofdstel, een halster wil nog wel. Ik maak een karakterschets, die stuur ik naar je toe, en dan wil ik graag weten of het klopt natuurlijk, anders heb ik er nog niets aan.
Heb geen foto waar je duidelijk de kruinen op kunt zien, maar ik weet wel dat ze een kruintje heeft op haar voorhoofd net boven de ooglijn, precies in het midden en ze heeft een iets bol voorhoofd. Kun je hier ook iets mee? Als je nog iets meer moet weten, zeg het maar dan kijk ik ff bij haar.
Ik ga je morgenochtend meteen emailen!!! Graag een plekje vrijhouden! Annika van pratenmetpaarden.nl heeft met mijn paard gecommuniceerd dus ik weet vrij veel van zijn karakter. zodoende kan ik je dus goed "controleren". Ideaal leer proces!!! PLekje vrijhouden dus!!!
Ja hoor, ik verzamel er een heleboel, omdat er altijd wel foto's bijzitten die niet goed bruikbaar zijn. Ik sla ze eerst even op en dan ga ik volgende week 's avonds (als de kids slapen) er mee aan de gang.