stalling op de faculteit van Utrecht?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Merula

stalling op de faculteit van Utrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-05 15:01

Ik ving ergens op dat ze op de faculteit diergeneeskunde (paarden) in Utrecht ook pensionstalling hebben, weet iemand hier misschien iets van? Ik kan er namelijk nergens iets over vinden.

Groetjes Merel

Curly85

Re: stalling op de faculteit van Utrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 16:20

ik weet dat niet wel weet ik dat er stalling is voor zogenaamde lespaarden voor de studenten om bepaalde zaken (denk aan buigproeven ect te leren) maar goed het precieze weet ik niet
De stalling voor de 'zieke' paarden is wel erg mooi. Ian stond toen in een 4x4 stal met onbeperkt kuilgras en open tralies met zijn buurman

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 16:26

Ik geloof niet dat er daar pensioenstalling is. Ze hebbem wel een bak en een stapmolen maar die is echt voor patienten.

freaky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 17:28

Ze hebben daar alleen maar stalling voor de 'patienten', en soms inderdaad voor de paarden van studenten. Het zou ook wel een beetje raar zijn als het een pensionstal zou worden...

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 19:33

er zijn wel pensionstallen in de omgeving van de faculteit, kijk op www.paardensport.nu (onze stal is bv. op ca 10 min. fietsen van de faculteit maar wij staan vol)

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 09:59