Hier komt een Leidenaar:
We hebben dus de Bles in Leiden. Dit is een zeer kleine zaak waar ik voor een rijbroek die goed past al niet kan slagen, dus ik kom er nooit. Wel liggen de prijzen er volgens mij niet zo hoog, maar je kan er dus ook niet te veel van verwachten.
In Zoetermeer zit Divoza. Te ver om te fietsen voor Leidenaren, maar wel groot. De prijzen zijn normaal tot toch wel prijzig. Ik vind de service er op zich wel ok.
In Hazerswoude-rijndijk zit Ton van Bemmelen. Deze vindt ik zelf nogal duur in vergelijking met de andere zaken. Verder is dit ook een dierenwinkel. Ik voel me daar een beetje alsof ik wat voor m'n konijn kom kopen. Ook niet helemaal mijn ding dus. Het is wel een grote zaak.
In Noordwijk zit de Pas de Deux. Dat vindt ik tot nu toe zelf de beste. Niet zo duur, goede service. Ze zijn redelijk groot en makkelijk met dingen voor je bestellen, dus er valt altijd wat te vinden. De service is heel prettig!
In elk geval zitten er dus een aantal grote zaken in de directe omgeving. Alleen IN Leiden of op fietsafstand ontbreekt dit. Dus in de heel erg directe omgeving zou het wel fijn zijn ja.