heej ik moet de fjord van mijn beste vriendin nog zo'n week verzorgen..
Hij is echt heel moeilijk en soms wel gevaarlijk hij had men vriendin dan onder het longeren aagevallen maar als ze boos is kijkt ze um in de ogen maar is haar al aageraden dat nii meer te doen..
maar dus ik wil hem gaan poetsen:Ik loop met hem naar de wasplaats,dat ging al goed..
maar toen ik um wou vastzetten werkte die nii mee hij schudde zen hoofd naar alle kanten en renden dan ook bijna weg..
eidenlijk had ik um vastgezet ik denk nou nu ga ik eens poetsen en hij begint met zen voorbeen heel hoog te trappen (van ongeduld enal) dus ik geef een tikje op da been doe ik nog eens een hardere tik hehe hij luisterd maar toen plette die me bijna tegen de muur en kon nergens naar toe en hij duwde een keer zo hard dat hij bijna met rubbertouwen enal de wasplaats uit was gegaan .. ik denk nou nu stop ik ik zet um op stal en probeer ut morgen wel .. de volgende dag ging ik het proberen met mijn vriendin en toen ging het wel goed ik ging um wassen enzo .. en hij was soms wel beetje stout..
maar ik heb een goeie band sinds een tijdje en eerst toen men vriendin der nii bij was was die altijd braaf..
maar nu moet ik er morgen weer heen maar ik durf niet zo goed eigluk want die ene keer was wel eng en als ik iemand roep om hulp staan ze pas 7.min. later voor men neus en nii altijd iemand wil helpen omdat iedereen um nii egt leuk vind..
Tis wel beetje ingewikkeld.. maar kweet niet zo goed wat ik meot doen ..
Hopelijk kan iemand helpenn..
doeii