Wie heeft er ervaring met praten met paarden? Wie heeft het wel eens laten doen, en zou diegene dan zijn/haar gesprek in dit topic kunnen plaatsen?
Groetjes Aniek.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

passepartout schreef:Ik heb het onlangs bij twee paarden laten doen.Ieder paard bij een verschillend persoon.
Het eerste gesprek vond ik echt goed en bevestigde mijn vermoedens dat het paard mishandeld is. Het tweede gesprek bij een ander persoon vond ik tegenstrijdig met mijn ervaringen met het desbetreffende paard.
Citaat:Ik wil je helemaal niet aanvallen hoor! Maar is het niet een beetje vreemd dat je het gesprek dat jouw vermoedens bevestigd goed vind, en als het gesprek tegen je ervaringen in gaat, dan is het een slecht gesprek. Waarom vraag je het dan nog aan een ander, als je eigenlijk zelf al denkt te weten wat er aan de hand is?
Ik ben zelf ook nog steeds heel nieuwsgierig naar het laten 'lezen' van mijn paard. Zit nog een beetje te twijfelen of ik het zal laten doen.

! Citaat:ik heb het ook laten doen. ik zal de naam van diegene niet noemen omdat diegene dit niet meer wil doen door slechte ervaringen met mensen die eigenlijk deze antwoorden niet hadden willen horen.
ik vind het een goed iets.. kijk, je weet nooit of het nu ECHT waar is maar voor die 10,- euro wat ik heb moeten betalen vind ik het zeker een keer de moeite waard.
ik geloof haar wel en de vragen zijn goed beantwoord !
er zitten natuurlijk altijd oplichters tussen maar goed dat is bij alles.
Citaat:Een goede vriendin van mij praat met dieren. Ik geloofde er niets van. maar heb haar met mijn hond laten praten. Ik dacht dat ik alles wel begreep van mijn hond en ook wel wist. toch wist zij dingen te vertellen die ze niet kon weten, en opeens zij ze dat de hond ging slapen omdat die niet meer wilde "praten" Er was niets te zien aan de hond maar ze legde haar kop opzij en ging slapen!
ik kon er niet meer omheen.
Ik heb hier op stal iemand een "gesprek" kado gedaan en die was zo onder de indruk dat ze veel mensen enthousiast maakte. nu zijn er al meerdere paarden "gelezen" tot tevredenheid van hun baasjes.
Ik was erbij en blijf kritisch maar kan er niet omheen, er worden dingen gezegd die mijn vriendin niet kan weten maar die wel duidelijkheid geven en kloppen. Ik ben dus gaan geloven in het praten/lezen van dieren omdat ik het meerdere malen van dichtbij heb mogen meemaken
Citaat:Ik beantwoord altijd graag vragen over het communiceren met dieren. Dus mochten die er zijn, stel ze gerust
Niekoezz schreef:Citaat:ik heb het ook laten doen. ik zal de naam van diegene niet noemen omdat diegene dit niet meer wil doen door slechte ervaringen met mensen die eigenlijk deze antwoorden niet hadden willen horen.
ik vind het een goed iets.. kijk, je weet nooit of het nu ECHT waar is maar voor die 10,- euro wat ik heb moeten betalen vind ik het zeker een keer de moeite waard.
ik geloof haar wel en de vragen zijn goed beantwoord !
er zitten natuurlijk altijd oplichters tussen maar goed dat is bij alles.
Wil je mij misschien een pbtje sturen? Met wie die persoon was? En kon ze dit van een foto of niet?Citaat:Een goede vriendin van mij praat met dieren. Ik geloofde er niets van. maar heb haar met mijn hond laten praten. Ik dacht dat ik alles wel begreep van mijn hond en ook wel wist. toch wist zij dingen te vertellen die ze niet kon weten, en opeens zij ze dat de hond ging slapen omdat die niet meer wilde "praten" Er was niets te zien aan de hond maar ze legde haar kop opzij en ging slapen!
ik kon er niet meer omheen.
Ik heb hier op stal iemand een "gesprek" kado gedaan en die was zo onder de indruk dat ze veel mensen enthousiast maakte. nu zijn er al meerdere paarden "gelezen" tot tevredenheid van hun baasjes.
Ik was erbij en blijf kritisch maar kan er niet omheen, er worden dingen gezegd die mijn vriendin niet kan weten maar die wel duidelijkheid geven en kloppen. Ik ben dus gaan geloven in het praten/lezen van dieren omdat ik het meerdere malen van dichtbij heb mogen meemaken
Kan zij het via foto? Wil ze dat bij mijn pony ook doen, of doet ze dat niet meer?Citaat:Ik beantwoord altijd graag vragen over het communiceren met dieren. Dus mochten die er zijn, stel ze gerust
Kan je het zelf ook?
Groetjes Aniek.