hoe duur kost een shet in de maand..
dus wormekuur
entingen enz enz enz
het slimste is natuurlijk dat iemand die zelf een shet heb
reageert..
borstels halster enzo hebben we al..
dus..
reageer
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

+o abiaslover schreef:ja maar dat is geen probleem die kleine dingetjes..
Marijn4045 schreef:abiaslover schreef:ja maar dat is geen probleem die kleine dingetjes..
Kleine dingetjes?? een koliekoperatie kost voor een shet ook gewoon 3500 euro hoor en als hij iets aan zijn pees krijgt, beginnen de vee-artskosten bij zo'n 300 euro.
CKdamour schreef:CKdamour schreef:Hier heb ik al een keer in een ander topic wat over gezegd...
Ik heb een mini en ik heb ook geen 3500 voor als er iets gebeurt. Uiteraard zal ik wel elke maand wat opzij zetten, maar ik weet bijna zeker dat er weinig mensen hier zijn met een paard die dat wel zo 1.2.3 ergens vandaan kunnen halen... mocht er iets gebeuren.. (of in ieder geval dat je dat niet had bij de aanschaf).
Zijn genoeg mensen die hun paard onderhouden van een bijbaantje ofzo en geloof me... die hebben ook geen duizenden euro's zo voor het oprapen.
(Sorry als ik je verkeerd begrepen heb) oxer schreef:Wij hebben thuis een shetje en die kosten bijna niks hoor...ik weet natuurlijk niet of jij een weitje hebt bij huis. Wij hebben bij huis een heel klein weitje en de pony kost ons ongeveer €15,- per jaar.