enting vraag

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

samantha5

enting vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 09:29

Ik ben een beetje aan het kijken voor een leuk shetje.
Nou was ik tegen een leuke aangelopen, en vroeg deze mevrouw of hij gechipt en geent was. Gechipt was hij niet, maar geent wel vorig jaar in de buik van zijn moeder. Ga nu heel erg aan mezelf twijfelen maar dat kan toch helemaal niet?

Qimm

Re: enting vraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 09:29

dat lijkt me een béétje onmogelijk, maar wie weet, de wetenschap staat voor niets

melody2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 09:39

Ze bedoelt waarschijnlijk, dat de merrie ge-ent is en dat het veulen in de buik zodoende ook antistoffen heeft meegekregen. Leuk bedacht, maar geen dierenarts die dit in een paspoort als zijnde ge-ent wil zetten. De pony zal gewoon zijn basisenting moeten krijgen.

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 09:42

melody2 schreef:
Ze bedoelt waarschijnlijk, dat de merrie ge-ent is en dat het veulen in de buik zodoende ook antistoffen heeft meegekregen. Leuk bedacht, maar geen dierenarts die dit in een paspoort als zijnde ge-ent wil zetten. De pony zal gewoon zijn basisenting moeten krijgen.

Heel erg bedankt. Ik begon al aan mezelf te twijfelen. Heb dit ook terug gemaild naar deze mevrouw.

Loenz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 09:47

Als hij niet ge-ent is zal ik hem ook niet kopen, ookal zegt ze datie gezond is!

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 09:54

Ach jawel joh ik ken zoveel shetlanders die niet geënt zijn dat kan best..
ALs je hem gewoon koopt en dan de goede entingen geeft is er ook niks aan de hand hoor!

Loenz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 10:23

nou dan moet je hem iig door de DA gezond laten verklaren, anders zou ik het niet doen!

qwinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 12:29

Mijn pony was ook niet geent bleek achter af heeft nu twee entingen gehad dat kan heus geen kwaad hoor als hij maar wel gedaan word en dan twee x