Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Is er niemand op stal die het voor jou kan doen? Samm schreef:Het beste kun je iemand even vragen die zijn of haar arm onder de staartwortel legt zodat de staart wat omhoog komt. dan de staart naar beneden trekken en dan recht langs je vingers een paar cm eraf halen.
Door de arm onder de staartwortel,krijg je een goede lengte en kan voorkomen dat je er teveel afhaald.
Zo doe ik het ook altijd!
Niet recht, maar ach

tamaraatjuh schreef:Ik pak altijd gewoon de staart (ongekamd én met klitten) vast en knip er een stuk afNiet recht, maar ach
annegti schreef:Bij een hele dikke staart knip ik trouwens met de scheermachine, anders krijg je nog snel happen.
.
nog nooit fout gegaan, soms toch iets te kort maar dat stoort niet
Koortje schreef:tamaraatjuh schreef:Ik pak altijd gewoon de staart (ongekamd én met klitten) vast en knip er een stuk afNiet recht, maar ach
Het is toch een kleine moeite om de staart even uit te borstelen??
Samm schreef:Het beste kun je iemand even vragen die zijn of haar arm onder de staartwortel legt zodat de staart wat omhoog komt. dan de staart naar beneden trekken en dan recht langs je vingers een paar cm eraf halen.
Door de arm onder de staartwortel,krijg je een goede lengte en kan voorkomen dat je er teveel afhaald.
heidehofs schreef:
iemand
even de staartwortel zo houden zoals hij hem ook onder het rijden draagt en daarna iemand anders laten afknippen.

en nog niet recht. Over een maand of wat kan ik deze tips wel weer gebruiken denk ik
)