PROBLEEM Gekostumeerd springen...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Quissie

PROBLEEM Gekostumeerd springen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 15:32

Nou zoals de titel al aangeeft:
We hebben 31 augustus weer wedstrijden bij ons op de manege. Een vaste rubriek is hierbij het gekostumeerd springen....
Nu doen Monique (voor wie ik altijd de paarden reed) en ik altijd samen een leuk onderwerp, maar we kunnen dit jaar niets leuks verzinnen
We zijn vorig jaar als regen en zon geweest met het thema: Na regen komt zonneschijn omdat Conquistador net was overleden en ik Silke had gekregen. De jaren ervoor deed ik alleen al zigeuner en indiaan (conquistador was voor 1 dagje een bont paard ipv donkerbruin haha wat je met spuitbussen niet allemaal kan )
Nu is het dit jaar lastig om weer wat leuks te verzinnen.. We weten alleen van die kinderachtige dingen als heks of fee ofzo..
Iemand een leuk idee???
Het leukste is om onze paarden erbij te betrekken, een 3/4 fries en een 1/2 fries (al1 is die dan bruin)

ALLE TIPS ZIJN WELKOM

Niese1987

Re: PROBLEEM Gekostumeerd springen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 15:38

Miss is het leuk om als robin hood en kleine jan te gaan??? zo ga ik dit jaar meedoen aan de kur op muziek bij mij op de manege . ik hoop dat je het wa vind...
iig nog veel succes met zoeken!!!!

groetjes Denise

Roadracer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 15:38

Misschien ridder en prinses? Ridder die de prinses probeert te schaken (tip: schaakpatroon op de paardenkonten maken).

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 16:24

Of ga verkleed als paard .

loveprince

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 16:27

Bassie en Adriaan Bassie en Adriaan dat zijn de beste vrienden die je maar kunt vinden lalalalala

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 16:33

Als ik aan een Fries denk, dan denk ik tegelijkertijd ook aan Friesland. Maar dat zal er wel mee hebben te maken dat ik in Friesland woon en in hart en nieren een Fries ben.

Kun je niet wat dingen met de Fryske pompeblêden bemachtingen? Of een Friese vlag omknopen? Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt. Van complete Friese shirts, dekjes en bandages tot een vlag als cape. Ik zit ff hardop te denken hoor.

Use your creativity, zou ik zeggen.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 17:51

Ga als UFO Afbeelding

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 18:14

kabouter plop. Erg leuk en makkelijk. We hadden bij de paarden klimop door de manen gevlochten Wel met een hengstenvlecht dan

Quissie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 20:36

haha wat een gave ideeen allemaal!!! in het fries gaan is ook wel errug leuk!
kabouter plop ook een super idee al1 die van mij heeft korte maken maja wel een lange staart...