nieuwe paard maar zoek lesgever?!?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

romina_rosa

nieuwe paard maar zoek lesgever?!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 14:51

Hoi ik ben Romina ik ben 7 jaar en naar lang zeuren heb ik eindelijk een paardje gekregen..
Maar ik zou graag les willen hebben voor het geval dat maar ik weet geen site waar je een advertentie kan zetten voor lesgever gezocht?
ik hoop dat iemand mij een site kan geven waar je lesgevers kan vinden ...groetjes Romina

Anoniem

Re: nieuwe paard maar zoek lesgever?!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 14:58

Ik zou eens informeren op een manege in de buurt of bij een ponyclub of rijvereniging. Een ponyclub of rijvereniging is ook heel leuk, heb je iedere week les en vaak worden er nog wel wat leuke activiteiten bij gedaan. Zo bouw je ook meteen leuke contacten op in de paardenwereld en je leert er gewoon veel van.

Succes!

romina_rosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 16:47

Sydney2005 schreef:
Ik zou eens informeren op een manege in de buurt of bij een ponyclub of rijvereniging. Een ponyclub of rijvereniging is ook heel leuk, heb je iedere week les en vaak worden er nog wel wat leuke activiteiten bij gedaan. Zo bouw je ook meteen leuke contacten op in de paardenwereld en je leert er gewoon veel van.

Succes!

okey zou ff rond kijken haha bedankt

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 17:32

Nou, je typt al aardig voor een 7-jarige dus een lesgever vinden zal ook vast wel lukken

romina_rosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 17:42

cornelie schreef:
Nou, je typt al aardig voor een 7-jarige dus een lesgever vinden zal ook vast wel lukken

hahah maar ik doe het niet alleen

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 22:05

Dit topic gaat op slot vanwege aangemaakt door een schaduwaccount.