Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

freaky schreef:Ik sta bij stal Knap in Assendelft. Erg fijne stal, lekker rustig en alles is goed geregeld. Daarvoor heb ik 3 jaar bij Taams gestaan, mooi complex alleen erg druk. Het is maar net wat je zelf wil. Een vriendin van mij staat bij stal Molenaar in Den ilp, zij is daar erg tevereden. Ze hebben daar alleen geen binnenbak maar je zit zo in het Twiske. De paarden lopen daar de hele dag in de paddock.
freaky schreef:Ik sta bij stal Knap in Assendelft. Erg fijne stal, lekker rustig en alles is goed geregeld. Daarvoor heb ik 3 jaar bij Taams gestaan, mooi complex alleen erg druk. Het is maar net wat je zelf wil. Een vriendin van mij staat bij stal Molenaar in Den ilp, zij is daar erg tevereden. Ze hebben daar alleen geen binnenbak maar je zit zo in het Twiske. De paarden lopen daar de hele dag in de paddock.

loveprince schreef:Nee hoor knap is best leuk maar ken veel mensen daar en sommige wil je echt niet zien haha
Ranja schreef:Bedankt voor de reacties!
Gisteravond ben ik bij Boekel en bij Wilmartho wezen kijken. Het was me nooit opgevallen dat Wilmartho zo'n grote stal is eigenlijk. Aardige mensen daar trouwens!
Bij Boekel was inderdaad ook nog 1 stal vrij, maar volgens mij is die voornamelijk dressuur gericht en aangezien ik maar een western recreatieruiter ben voelde ik me daar niet echt op mijn plek.
Ranja schreef:@ Nathalie02: ik heb je een pbtje gestuurd
Mireille1970 schreef:Ik heb even in je profiel gekeken Sjellii... jeetje wat zijn jullie groot geworden, ik zag Roos ook pffffffff... Mooi paard heb je! Hoe is het met de vos van Roos weet jij dat?