Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
smurf schreef:Mijn stalgenoten willen dat bij hun paarden niet en die zetten ze 's nachts in de paddock, dan zijn ze 's morgens mooi slank (alles uitgepoept) en dan gaan ze terug op de wei waar ze als gekken beginnen te vreten en dan begint het weer van voren af aan....
Anouar15 schreef:smurf schreef:Mijn stalgenoten willen dat bij hun paarden niet en die zetten ze 's nachts in de paddock, dan zijn ze 's morgens mooi slank (alles uitgepoept) en dan gaan ze terug op de wei waar ze als gekken beginnen te vreten en dan begint het weer van voren af aan....
Ik denk dat dit de grootste boosdoener is. De paarden die af en toe op het land komen. Die gaan dan als bezetene eten tot ze erbij neervallen. Paarden die dag en nacht op het land staan kunnen daar veel beter mee omgaan. Die van mij staat iig niet de hele tijd te eten.
Anouar15 schreef:Ik bedoel niet iemand persoonlijk.
Ik ben een van de stalgenootjes van smurf!
)
Van brokken krijgen ze dat niet nee, maar daaraan kan je zien hoe ongezond brokken eigenlijk zijn voor een paard. Anouar15 schreef:smurf schreef:Mijn stalgenoten willen dat bij hun paarden niet en die zetten ze 's nachts in de paddock, dan zijn ze 's morgens mooi slank (alles uitgepoept) en dan gaan ze terug op de wei waar ze als gekken beginnen te vreten en dan begint het weer van voren af aan....
Ik denk dat dit de grootste boosdoener is. De paarden die af en toe op het land komen. Die gaan dan als bezetene eten tot ze erbij neervallen. Paarden die dag en nacht op het land staan kunnen daar veel beter mee omgaan. Die van mij staat iig niet de hele tijd te eten.