Kosten trailer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chrystal-gek

Kosten trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-05 15:22

Wat zijn jullie ongeveer kwijt aan je trailer?
En dan bedoel ik niet de aanschaf, maar het onderhoud, belasting, verzekering en die dingen.

_10_

Re: Kosten trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 15:45

Mijn trailer is niet verzekerd, dus dat kost niets
Belasting hoef je niet te betalen.
Onderhoud, ik laat die van mij 1x per jaar nakijken, soort grote beurt voor trailers dat kost ongeveer 50 euro (let wel, mijn trailer is pas 1 geweest dus weinig onderhoud!)

viola

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 08:23

Voor een trailer moet je toch echt wel belasting betalen hoor. Alleen bijna niemand doet het omdat je het zelf moet opgeven dat je er één heb en veel mensen het dus ook niet weten dat het moet.
Maar het is niet zoveel als voor een auto hoor, weet niet precies hoeveel, betaal het zelf ook niet maar zou dan even op de site van de bealsting dienst kijken dan kan je het aan de hand van het gewicht zo uitrekenen.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 08:45

Verzekering all-risk voor minder dan 50 euro per jaar bij m'n autoverzekering, precieze bedrag zou ik na moeten kijken en is ook afhankelijk van de nieuwwaarde. Alleen interessant voor trailers jonger dan 5 jaar. WA hoef je niet apart te verzekeren, want dat valt onder het trekkende voertuig.
Onderhoud jaarlijkse BOVAG-beurt a ong. 100 euro per keer, ook afhankelijk van de leeftijd en staat natuurlijk.