Jullie ervaringen met zadelmakers en zadelpasservices?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Agnes75

Jullie ervaringen met zadelmakers en zadelpasservices?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-05 13:29

Ik wil dus een nieuw zadel aanschaffen voor mijn paard, maar het moet echt super passen omdat ze anders rugproblemen krijgt. Het liefst zou ik het zadel op maat laten maken, maar vind dat wel wat prijzig. Ook twijfel ik over wie ik daarvoor het beste kan inschakelen. Ik heb al gekeken bij Daaleman en Hulsebos, dat zag er goed uit. Maar Divoza heeft ook een passervice en die zadels zijn wat voordeliger. Hoe hebben jullie dit aangepakt en wat zijn de ervaringen?

Chrystal-gek

Re: Jullie ervaringen met zadelmakers en zadelpasservices?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 14:34

Van Triest in Meppel!!!

Heb er goede ervaringen mee (itt sommige andere 'zadelverkopers') en hoor er ook alleen maar goede verhalen over.
Een echte aanrader!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 14:39

Ik heb erg goede ervaringen met Daaleman uit Empe, erg kundig, goede voorlichting, goed materiaal en goede service.
www.daaleman.nl

Met Hulsebos heb ik juist hele slechte ervaring, wat een ongelooflijke hork.
Komt zijn afspraken niet na en de kwaliteit is ook niet om over naar huis te schrijven.

Cil_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 16:18

Bij Daaleman heb ik goede ervaring met de pasvorm voor het paard maar niet voor de ruiter, ik heb het zadel binnen twee weken verkocht. Hulsebos slechte pasvorm voor het paard (en slechte service). Ik ben wel nieuwgierig wat voor soort zadel heeft je paard nodig heeft, wat is er afwijkend aan zijn rug??

freaky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 17:29

Ik heb mijn zadel gekocht bij fugers. Is mij goed bevallen, goede service. Als er wat mis is met het zadel komen ze meteen. Ze hebben een internetsite alleen die weet ik even niet, sorry

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 19:19

Kootstra uit groningen! is de beste vakman van het noorden gaan ook vele grote ruiters naar toe is al een beetje oudere man hij doet dit jaar al wel 20 jaar als het niet meer is, heeft ook alleen kwaliteits zadels..

Hulsebos levert ook geen goeie zadels, die zadels zijn niet recht..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 07:27

Ik ga altijd naar van Triest, maar die verkoopt geen zadels. Verder hoor ik over al die zadelmakers die vroeger wel goed waren nu alleen maar slechte verhalen.... Oa hulsebosch en Daaleman. Daar gaat tegenwoordig teveel geld mee gemoeid en dat is de degelijke kwaliteit die ze vroeger leverden niet ten goed gekomen. Heb ik van meerdere mensen gehoord.

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 07:37