Of is losgooien(samen met jou)niet veilig?
Of mag je paard/pony niet los?waarom niet?
thanks voor reactie!!!
an Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
an

Dan knuffel ik hem overal en mag een paar rondjes achter me aan loen (wat ie braaf uit zichzelf doet) en daarna ga ik bij de deur staan met mn rug naar hem toe, dan gaat ie meestal rollen als ik niet kijk. Dan nog een paar rondjes stappen en klaaar 
Het leukste spelletje is toch wel rammen op een grote witte vierkante ton (waterton voor kalveren in de wei) Wordt Nap helemaal wakker van. Hij daagt je echt uit om op die ton te slaan, wat een megaherrie maakt, en raced er dan keihard vandoor met z'n staart in de lucht. Als ie dan tot stilstand komt staat ie te blazen als een walvis
daarna komt ie wer vrolijk kijken of ik nog een keer dit spel met hem wil spelen. Laatst heb ik het 's avonds gedaan in het maanlicht, dat was zo mooi, de damp van zijn adem en open neusgaten zag je in de verte en hij stond er onwijs stoer bij in het maanlicht
echt een plaatje
Ik ging ook vaak spelen met hem. Ik jaagde hem nooit op want dan werd ik veel te moe.
Hij gaat dan rennen en stopt na een stukkie alweer. Behalve als ik niet gereden had dan ging ie wel rennen..
Die knol zat vol energie en als ik een beetje fatsoenlijk wilde rijden moest ik haar of ff losgooien van te voren of longeren. (kon haar natuurlijk niet losgooien als er iemand aan t rijden was ofzo..) Ook haar liet ik wel eens vrijspringen, heb 1 keer gewoon met halster gereden. En ik hoefde haar maar los te knippen of ze ontplofte al..
Opjagen was dus niet nodig.. Verder ook weer door de bak lopen en dan liep ze achter me aan.

. Toen weer naar voren, stop, en toen weer naar achteren. Net zolang tot meneer het blijkbaar goed vond gaan en mij nog niet had opgemerkt