Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dressuur85 schreef:Oja joh? Ik heb altijd geleerd dat links voorrang heeft maar dat een hogere gang ook voor gaat dus rijd er iemand van rechts in galop en de linker in draf dan heeft rechts voorrang maar dit lijkt me inderdaad een betere oplossing.
) en wat zijgangen betreft.. je kan toch gewoon rekening houden met elkaar? iedereen heeft ogen in zijn hoofd denk ik 
OrissE_GipsY schreef:
bij ons heb je er ook van die mensen tussen zitten die denken dat de bak van hun is, zit ik in galop, en dan gaan ze voor je neus opeens stappen,halthouden of een keertwending maken.. ja waar ben je dan mee bezig ...
, of een klein kind, dan wil ik ngo weleens afwenden.. gewoon uit beleefdheid zodat het die mensen mindermoeite kost... wil niet zeggen dat dat moet, en dat ik dat bij iedereen doe... maar je hebt ook van die mensen die doen het er gewoon om... en die rijden constant in de weg 
uhum...
Moet eerlijk zeggen dat we in de les ook regelmatig tegen elkaar aan hobbelen (hoezo, naar beneden kijken) maar dan is het meestal Boem! Oh..... sorry