Wie van jullie heeft de laatste uitgave van Bit? Ik hoorde dat er een artikel in staat over moeilijk laadbare paarden. Staat hier een link bij? Zoja welke?
Of nog beter, wie kan dit stuk voor mij inscannen?
In het artikel sond ook een probleempaard dat Bit naar Emiel Voest had gebracht. Emiel slaagde er zelfs niet in om dit paard te laden. Met hulp van Marijke is het wel gelukt Staat in het artikel en ik heb het ook van Marijke zelf gehoord.
Zij is mijn instructrice en ik weet dat bij haar rust, geduld en respect voor het paard voorop staat.
Op haar site staat ook veel info over trailerlaadproblemen.
marijke de jong lukte bij mijn paard weer niet, ze sluit hem op met lijnen en niet ieder paard pikt dat, gaat 1 of 2 keer goed, derde keer niet, ken wel iemand die het heel goed kan met parelli training ze is op hoog nivo getraind en doet het voor niks. Zij is echt goed. Op bokt heet ze ciska pb me anders voor de tel
Haha, bewaar jij die bit even voor mij voor het geval ik haar bel?
Heb Marijke trouwens even een mail gestuurd.
Is goed Die van mij loopt inmiddels de trailer op dus ik heb de bon niet nodig
Marijke heeft ons even geholpen met de pony. Die was wat moeilijk te laden. Ik weet nu hoe ik het aan moet pakken en hij staat in no time op de trailer.
Ze hebben een aantal probleempaarden naar een aantal bekende paardenmensen gebracht.
Paarden met diverse problemen naar Emiel Voest, balingehof en de zeeuwse meneer die volgens Parelli werkt (kan even niet op zijn naam komen). Die mensen hebben dus allemaal een beetje hun eigen aanpak wat betreft trailerladen.