paard wil niet op de wei staan

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

paard wil niet op de wei staan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 16:34

Timeless wil dus echt niet op de wei staan, zet ik haar erin. Zet ik haar erop, blijf ze bij het hek staan.
Loopt ze wat rond bij het hek.

Maar na een half uur staat ze al te kappen en te schrapen aan het hek.

Is dit raar?

Anoniem

Re: paard wil niet op de wei staan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 16:37

Met dit weer vind ik dat niet raar! Ik zou dr gewoon binnen halen dan, als je haar er geen plezier mee doet en ze de stal niet af gaat breken. Kan je t altijd eventueel later op de dag nog proberen...

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 16:42

Staat ze in haar uppie op de wei en zijn er dan misschien nog andere paarden binnen? Misschien voelt ze zich niet prettig alleen?

Die van mij wil overigens acuut weer naar binnen als ze vliegen/dazen ontwaart.

Of misschien kan je ergens wat hooi neerleggen zodat ze wat te eten heeft? (ook al staat er wel gras op de wei) Ik weet het ook niet hoor, maar misschien kan je het proberen!

En het blijven natuurlijk wel kuddedieren, dus misschien mist ze ook wel een maatje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 16:55

ze staat zowiezo met der vriendje op de wei, en de weides erlang staan ook vol met paarden.

De laatste dagen zitten er niet zoveel dazen meer, dus denk niet echt dat het daaraan ligt.

Maar och als ze graag op stal staat. Ik zet der gewoon iedere keer buiten, wil ze er al snel weer uit dan pak ik haar gewoon weer binnen

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 16:59

Oh ja, da's dan maf!

Denk je ze een plezier te doen...

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 17:39

Tja als je haar er geen plezier mee doet om naar buiten te gaan dan maar binnen. Maar gewoon even elke dag doen, kan ze uitgebreid rollen of even rondhobbelen op eigen gelegenheid. Even paard zijn zeg maar.