Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zo veel mensen, zo veel meningen lijkt het wel.
of je moet erg van wassen houden)
ikke schreef:Zowel peesbescherming als bandages hebben slechts zeer beperkt nut. Eigenlijk zijn ze nutteloos, tenzij........
Dat de bekende ruiters met bandages rijden wil niet per defenitie zeggen dat het goed is. Bovendien moeten die paarden veel harder werken dan willekeurig welk ander paard.
99% van de ruiters die bescherming gebruiken doen dit voor de show, danwel hun eigen gemoedsrust. Het is als speciale dure velgen onder een auto: het ziet er goed uit, maar voegt verder niks toe.
MissSisa schreef:Onder de bandages kan de tempratuur erg hoog oplopen wat ook niet goed is voor de benen.![]()
Peesbeschermers zijn daardoor beter.
Mandyv schreef:Nou das toevallig ik wilde net dezelfde vraag gaan stellen. Ik kon er verder ook niets over vinden.
Ik gebruik zelf ook strijklappen, kogelbeschermers of peesbeschermers eigenlijk nooit bandages. Die moet je zeer nauwkeurig aanbrengen en ik vind dus ook dat het eronder"broeit"
Nu ben ik nog op zoek naar de perfecte beenbeschermers (want ze zijn nu wel versleten) Wie heeft een tip?
Pas heb ik hier op Bokt nog 3 in 1 beenbeschermers gekocht maar die bevallen mij niet dus die zet ik binnenkort weer te koop. Iemand interesse![]()
Groetjes,
Mandy