ze wordt 3 keer per dag gevoerd en er hangt een liksteen in haar stal dus vervelen doet ze niet want er valt ook nog genoeg te zien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

maar voorlopig is staat ie ngo gewoon overeind hoor.. dus ik vraag me af hoe schadelijk het is.. iemand een id??? rakkertje13 schreef:Nee, die moet je er dan inleggen..
En een laagje stro oid, als dat kan. Dan kan ze dat opeten en toch ook zacht liggen.
OrissE_GipsY schreef:ik weet eigenlijk ook niet in hoeverre het schadelijk is als ze zaagsel opeten... maar die haflinger van ons die doet het dus ook... arm beest, staat op zaagsel, word 3x per dag gevoerd, en hij heeft gloof ik nog steeds honger, wnat hij begint dus gewoon aan zijn zaagsel... vroeger stond hij op stro, en echt dagen op het land, maar na zijn koliek en hoefbevangenheid bij zijn vorige eigenaar mag hij dit niet meer...maar voorlopig is staat ie ngo gewoon overeind hoor.. dus ik vraag me af hoe schadelijk het is.. iemand een id???