Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Je mag er ook gerust mee rijden hoor; dan doe je je teugels op het bovenste oogje, dan werkt het gewoon als een trens en heb je de hefboomwerking niet.
Je mag het vanavond pakken hoor, uit onze grote zadelkast, ik kom nl. niet. Liek heeft Mileen gedaan vandaag, ik ga me bezatten met m'n collega's en daarna gruwelijk shoarma eten

XoNo schreef:Ik weet niet of je het al wist, maar Sweet Iron roest snel, wat paarden dus lekker vinden en op het bit beginnen te knabbelen
Volgens mij maakt het wel degelijk verschil. Maar kan iemand mij misschien uitleggen dat wanneer paarden roest lekker vinden, en dus met een bit van sweet iron wordt gereden, er ook bitten van RVS worden gebruikt?
? Ik doe ook maar een gooi
. Vippie schreef:Ben idd ook wel benieuwd waarom er ooit SI bitten zijn uitgevonden of RVS bitjes. Zal eens kijken of dat in mijn boek over bitten staat vandaag.
Viv

En dat het oppervlak ruwer wordt is inderdaad wel zo, maar ja...smaken verschillen, het ene paard zal dat wel lekker vinden, het andere niet