Welke verzekering??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnneB

Welke verzekering??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-05 09:48

Ik krijg binnenkort een eigen paard. Nou zou ik graag willen weten of jullie vinden dat er een verzekering is die er tussen uit springt!?

Alvast bedankt.

freaky

Re: Welke verzekering??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 10:09

ik heb alle verzekeringen vergeleken en ik vind Interpolis de beste. Nou moet ik zeggen dat het wel allemaal erg op elkaar lijkt.

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 10:13

Wij hebben sinds mei een paard en ik heb alle verzekeringen met elkaar vergeleken en ook ik heb Interpolis genomen. Maar het ligt eraan wat je wilt verzeker, want er zijn veel mogelijkheden, maar hoe meer je verzekerd hoe duurder het wordt. Dan is natuurlijk ook de waarde van het paard bepalend. Wij hebben voor een verzekering gekozen waarbij ongeval, brand en diefstal verzekerd is een ook een operatie voor koliek, maar geen DA. Dan was het nog betaalbaar en heb je toch de ergste risico's gedekt. Bij deze vorm van verzekering was die van Interpolis het beste (althans volgens mij). In ieder geval plezier met je paard !

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 11:52

Interpolis heeft mijn paard uit de verzekering gegooit toen ze 22 werd. Ik heb subiet alle overige verzekeringen van Interpolis eruit gegooit! Hufters; tegen de tijd dat ze het risico lopen uit te moeten keren, knikkeren ze je er gauw uit. Zo glashelder zijn ze dus ook!

Ik heb mijn paard niet verzekert. Het kost meer geld dan het oplevert.

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 13:33

ikke schreef:
Interpolis heeft mijn paard uit de verzekering gegooit toen ze 22 werd. Ik heb subiet alle overige verzekeringen van Interpolis eruit gegooit! Hufters; tegen de tijd dat ze het risico lopen uit te moeten keren, knikkeren ze je er gauw uit. Zo glashelder zijn ze dus ook!

Ik heb mijn paard niet verzekert. Het kost meer geld dan het oplevert.

... die van mij is 4, dus dan heb ik nog even de tijd !

Dyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 13:45

sabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 14:42

Ik heb ook EFO ben ook tevreden, maar heb ook nog nooit problemen gehad met mijn paard. Heb van veel andere mensen wel gehoord dat EFO nooit moelijk doet met uitkeren of iets.

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-05 16:18

Bedankt allemaal!
Voor de mensen die de EFO paardenverzekering hebben; volgens welk tarief (A, B, C, D) hebben jullie je paard verzekerd en wat houdt dat precies in?

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 16:46

Ik heb ook EFO. Ik heb het B-tarief en basis ziektekosten. Kijk maar op de site www.efo.nl, staat allemaal goed uitgelegd.

marlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 16:49

Ik heb ook efo