Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Banjer schreef:ik betaal voor een volledige behandeling 60 euro. En de tandarts is Richard E. van Dordrecht... een erg fijne, rustige en vakkundige man...
) zij ging heel goed met mijn paard om en dat was geen makkelijke.
femskie schreef:Bij ons kostte het E 30,- per paard. De tandarts was Ted van Houten. Omdat we hier met zijn allen op een eiland zitten hebben we hem dan voor een hele dag en dan gaat hij de manege en alle stallen langs. Misschien dat de kosten daarom lager liggen want
mijn instructrice aan de wal heeft haar paarden door een andere tandarts laten doen. Deze tandarts vroeg E50,- per paard.
Het kan dus nogal verschillend zijn!
Hij komt wel van ver rijden en daar rekent hij 50 euro voor maar ja als je meer mensen hebt kan je die kosten weer delen. Ineke2 schreef:Bij ons op stal komt 1x per jaar de tandarts en dat kost 50 euro per paard (als ie wat moet doen, controle is gratis)
Als je paard verdoofd moet worden kost het wel wat extra, maar hoeveel weet ik niet, want mijn pony's hoeven niet verdoofd te worden. (tenminste bij het vijlen dan)