Dringende vraag aan mensen omgeving Stomwpijk over Noord AA!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Splinter

Dringende vraag aan mensen omgeving Stomwpijk over Noord AA!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-05 21:11

Ik sta dus in Stompwijk en wil graag met mn paardje naar de Noord AA, dan moet ik dus over de Ondermeerweg (langs het geertje enzo).
Nou is mijn vraag....Wie heeft hier ervaringen mee? Het is best een smalle weg, en ik vroeg me af of er misschien andere weggetjes er naartoe zijn?

En als laaste zou ik graag willen weten of het is toegestaan om met je paard in het water bij de Noord AA te gaan?

PhiaBink

Re: Dringende vraag aan mensen omgeving Stomwpijk over Noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 21:42

Bel de gemeente op of je daar met je paard mag komen.

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-05 15:23

die weten het niet, ik wordt alsmaar doorverbonden
Dit had ik uiteraard al gedaan

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 16:03

Ik sta ook in Stompwijk. Andere weggetjes zou ik niet weten, en het is inderdaad best smal. Voordeel is wel dat er vrij weinig (groot) verkeer rijdt.

Zelf vind ik het Noord AA trouwens 3x niks. Alles zit vol met hekjes en wildroosters.

Aramat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 16:46

Mn zusje heeft wel s bij t geertje gereden, gewoon midden op de weg blijven rijden dan gaat t wel, het is wel buiten de bebouwde kom dus officieel een 80 weg. Er is wel een andere weg, dan moet je langs de zwaartslootseweg en dan daarna t fietspad op de dijk afrijden, dan kom je bij t ruiterpad en kan je t grootste deel van t noord aa langsrijden. T ruiterpad bij t noord aa is wel zwaar, en je mag t strand niet op en dus ook het water niet in.