mijn vriend is helemaal into springen en endurance, ik heb het meer op dressuur. wij hebben zelf geen trailer en echt uitwedstrijden doen we ook (nog) niet, maar aangezien ik vanaf oktober ook vriendlief moet helpen tijdens de vetgates enzo zal ik toch wel een beetje moeten inpassen in mijn eigen wedstrijd schema. ik vind eigenlijk dat zijn wedstrijden belangrijker zijn, want dressuur wedstrijden vind je overal en vrij vaak en voor de endurance wedstrijden moet je vaak wel een eind reizen, dus heb ik het er graag voor over dat hij eindelijk zijn passie in wedstrijdvorm over kan zettenmijn vriend is helemaal into springen en endurance, ik heb het meer op dressuur. wij hebben zelf geen trailer en echt uitwedstrijden doen we ook (nog) niet, maar aangezien ik vanaf oktober ook vriendlief moet helpen tijdens de vetgates enzo zal ik toch wel een beetje moeten inpassen in mijn eigen wedstrijd schema. ik vind eigenlijk dat zijn wedstrijden belangrijker zijn, want dressuur wedstrijden vind je overal en vrij vaak en voor de endurance wedstrijden moet je vaak wel een eind reizen, dus heb ik het er graag voor over dat hij eindelijk zijn passie in wedstrijdvorm over kan zettenmijn vriend is helemaal into springen en endurance, ik heb het meer op dressuur. wij hebben zelf geen trailer en echt uitwedstrijden doen we ook (nog) niet, maar aangezien ik vanaf oktober ook vriendlief moet helpen tijdens de vetgates enzo zal ik toch wel een beetje moeten inpassen in mijn eigen wedstrijd schema. ik vind eigenlijk dat zijn wedstrijden belangrijker zijn, want dressuur wedstrijden vind je overal en vrij vaak en voor de endurance wedstrijden moet je vaak wel een eind reizen, dus heb ik het er graag voor over dat hij eindelijk zijn passie in wedstrijdvorm over kan zetten.