Heeft jullie partner ook het paardenvirus juist niet?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

passepartout

Heeft jullie partner ook het paardenvirus juist niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-05 17:51

Mijn man en ik hebben beide een passie voor paarden, maar beide op een heel ander gebied. Ik houd van dressuur en af en toe een buitenritje en hij houdt van aangespannen rijden het liefst tweespan.
Dit houdt wel in dat ik alleen of met een vriendin op concours moet en hij moet iemand anders vragen om met hem naar de aangespannen les te gaan of wedstrijd te gaan, want ik haat aangespannen rijden, ik vind het een straf als ik eens mee moet.
Het duurt met te lang voordat alles aan en op de paarden ligt, altijd dat gedoe met vervoer (paarden achter een auto, koets achter een andere auto).
De koets opladen ook zo een pokke werkje enz, enz;en zelf mag je wat passief op de koets zitten. Ik denk als je zelf ment dat het wel leuk is, want dan heb je wat te doen, maar die ambitie heb ik niet.
We moeten samen een paard delen die zowel onder het zadel als voor de koets moet, en daar hebben we afspraken over gemaakt. Manlief krijgt voorrang, dus heeft hij les of wedstrijd dat moet ik een ander paard rijden. Dit is geen probleem want we hebben meerdere paarden.
Hoe is dit item bij jullie geregeld?

gekke_koei

Re: Heeft jullie partner ook het paardenvirus juist niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 18:24

mijn vriend is helemaal into springen en endurance, ik heb het meer op dressuur. wij hebben zelf geen trailer en echt uitwedstrijden doen we ook (nog) niet, maar aangezien ik vanaf oktober ook vriendlief moet helpen tijdens de vetgates enzo zal ik toch wel een beetje moeten inpassen in mijn eigen wedstrijd schema. ik vind eigenlijk dat zijn wedstrijden belangrijker zijn, want dressuur wedstrijden vind je overal en vrij vaak en voor de endurance wedstrijden moet je vaak wel een eind reizen, dus heb ik het er graag voor over dat hij eindelijk zijn passie in wedstrijdvorm over kan zettenmijn vriend is helemaal into springen en endurance, ik heb het meer op dressuur. wij hebben zelf geen trailer en echt uitwedstrijden doen we ook (nog) niet, maar aangezien ik vanaf oktober ook vriendlief moet helpen tijdens de vetgates enzo zal ik toch wel een beetje moeten inpassen in mijn eigen wedstrijd schema. ik vind eigenlijk dat zijn wedstrijden belangrijker zijn, want dressuur wedstrijden vind je overal en vrij vaak en voor de endurance wedstrijden moet je vaak wel een eind reizen, dus heb ik het er graag voor over dat hij eindelijk zijn passie in wedstrijdvorm over kan zettenmijn vriend is helemaal into springen en endurance, ik heb het meer op dressuur. wij hebben zelf geen trailer en echt uitwedstrijden doen we ook (nog) niet, maar aangezien ik vanaf oktober ook vriendlief moet helpen tijdens de vetgates enzo zal ik toch wel een beetje moeten inpassen in mijn eigen wedstrijd schema. ik vind eigenlijk dat zijn wedstrijden belangrijker zijn, want dressuur wedstrijden vind je overal en vrij vaak en voor de endurance wedstrijden moet je vaak wel een eind reizen, dus heb ik het er graag voor over dat hij eindelijk zijn passie in wedstrijdvorm over kan zetten.

Sjoert

Re: Heeft jullie partner ook het paardenvirus juist niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 20:01