ik was vandaag dus met me nieuwe aanwinst bezig een 4-jarige ruin (jumpilot x Haertbreaker).
en eerst heb ik um ff gelongeerd met hoofdstel. hij kent t wel heb al weleens eens los met um in de bak gereden maar dat is alweer een paar weekjes geleden omda ik weg ben geweest. dus doen we ff rustig aan om het weer op te pakken.
maar toen na t longeren een kleine 15 min. waren dat heb ik um nog in bak ff laten rennen en lekker rollen.. en daarna ben ik een beetje met um gaan spelen.. en de hele tijd liep hij me achterna maakt niet uit waar ik heen ging..hij liep me maar achterna..
nu was me vraag dat is toch goed dan heeft ie tog vertouwen en weet ie ook dat ik zn baasje ben..enz..??
want ik maak wel vaak jonge paarden zadelmak en krijg wel een band ermee ma anders omda ze ook weer vaak snel verkocht worden omda t een handelstal is.. maar bij deze had ik ook ff tijd om mee te spelen omda nu iedereen op de wedstrijd was en ik heb nu geen wedstrijd paardje meer omdat ie pas naar belgie is verkocht. wan me die anderen doe ik wel rustig aan ma nie eg zo spelen...haha
vroeger deed ik da ook met me pony en die liep me ook altijd achterna..en me wedstrijd paardje die net weg is ook maar die heb ik gelukkig wel nog 2 jaar kunnen rijden
en ook zelf ingereden.gr mireille
binnenkort zet ik nog foto's van um erop en t is echt de moeite waard..zo'n klein fijn springtype is t.
Als ik ga rennen doen zij dat ook enzo
Groetjes Brennie