maar wat ik mij af vroeg, is het nou verplicht om een koetsierbewijs te hebben als je de weg op gaat?
Ook vroeg ik me af wat de gemiddelde kosten zijn van het behalen van een koetsiersbewijs.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mariska_28 schreef:het is absoluut niet verplicht!! Wat het zou moeten kosten om het te halen weet ik niet.
Het evenement is afgesloten dmw van hekken, maar als dat fout was gegaan dendert de pony er gewoon doorheen... het zou niet de eerste x zijn dat er een paard dodelijk verongelukt...Bitch schreef:Mariska_28 schreef:het is absoluut niet verplicht!! Wat het zou moeten kosten om het te halen weet ik niet.
vervang 'absoluut' door 'helaas' ....
Afgelopen dinsdag weer aan het dorpsfeest meegedaan, ringsteken met de kar, en er reden 2 dametjes ( denk 11 jaar oud) rond met een ponietje, broek verkeerd om, geen strengdragers, en de voorste leidselogen niet in gebruik....Het evenement is afgesloten dmw van hekken, maar als dat fout was gegaan dendert de pony er gewoon doorheen... het zou niet de eerste x zijn dat er een paard dodelijk verongelukt...
Ik was toen fl 375 kwijt, bij Manege Spaarnwoude ( T. Monhemius), mende al 8 jaar, maar heb een hoop geleerd, echt je geld waard ( meer dan ruiterbewijs).
Doen dus!!