ik zit met een klein probleempje, of naja ik eigenlijk niet.
het gaat meer om een jongen.
we verzorgen sinds kort een aantal paarden op een beginnende fokkerij, nu staan er 4 paarden waarvan er nu 2 een veulen hebben, nu zouden er nog 3/4 pony's bij komen in de tijd dat ik op vakantie ben geweest { ben net sinds gister terug}.
we krijgen het dus erg druk met deze pony's om ze verder te rijden en andere paarden pony's zadelmak te maken.
nu heeft die jongen nog een ander paardje waar hij bij zijn stage wel eens mee bezig was, hij had besloten om na zijn stage er mee te stoppen zodat hij alle tijd kon steken aan de paarden nu, daarom hebben we dat ook aangenomen anders zou hij er de tijd niet voor hebben.
nu hoor ik dus dat hij wel verder wil met het paardje van zijn stage en dat hij daar wedstrijden mee wil gaan rijden.
Nu heb ik zoiets van je kunt niet 2 dingen tegelijk, ze kosten allebei veel tijd, vooral als je voor wedstrijden wil gaan rijden en met het inrijden van de pony's...
nu ben ik dus bang dat hij de pony's/ paarden die we samen verzorgen laat vallen om voor dat andere paardje te gaan. en ik denk dat ik het niet alleen aan kan.
wat vinden jullie hiervan en wat zouden jullie doen in zijn situatie en in mijn situatie?
alvast bedankt